Час | Тема часа |
1 | Основни појмови |
2 | Подешавање радног окружења, структура документа, радни листови |
3 | Кретање, унос и измена података, аутоматске попуне |
4 | Типови података |
5 | Подешавање димензија, премештање, фиксирање и сакривање редова и колона |
6 | Форматирање ћелија |
7 | Уношење формула са основним аритемтичким операцијама |
8 | Копирање формула, релативно и апсолутно референцирање ћелија |
9 | Функције за: сумирање, средњу вредност, минимум/максимум, пребројавање, заокруживање |
10 | Логичке функције |
11 | Сортирање и филтрирање |
12 | Решавање једноставних проблема |
13 | Приказивање података из табеле помоћу графикона, типови графикона |
14 | Функције за: датум, време и текст |
15 | Подешавање изгледа странице документа за штампање |
16 | Прегледање документа пре штампања, аутоматско штампање наслова |
17 | Решавање сложених проблема (систематизација теме) |
18 | Самостални рад ученика (пројектни задатак) |
19 | Увод у рачунарску графику, векторска и растерска графика, Карактеристике рачунарске графике – резолуција и број боја |
20 | Пример програма за креирање и обраду растерске графике |
21 | Увоз слике са камере и скенера |
22 | Основне корекције слике, промена резолуције и формата |
23 | Оптимизација за веб, организовање фото-албума, штампање |
24 | Алати за цртање, палете боја, ефекти, маске, исецање, брисање и копирање делова слике |
25 | Подешавање осветљености и контраста |
26 | Пример програма за креирање векторске графике, Подешавање радног окружења |
27 | Цртање основних графичких елемената – објеката |
28 | Трансформације објеката, Комбиновање објеката |
29 | Додавање текста, Слојеви |
30 | Програмирање као начин решавања проблема |
31 | Програмирање као начин решавања проблема |
32 | Врсте програмских језика |
33 | Увод у Greenfoot |
34 | Објектно оријентисано програмирање |
35 | Типови података |
36 | Наредбе, изрази, променљиве, константе |
37 | Наредбе, изрази, променљиве, константе |
38 | Додела вредности, оператори, декларације |
39 | Додела вредности, оператори, декларације |
40 | Потпрограми, објекти, атрибути, методи и класе |
41 | Потпрограми, објекти, атрибути, методи и класе |
42 | Конвенције у писању програма |
43 | Пројектни задатак |
44 | Пројектни задатак |
45 | Назубљивање кода. Именовање променљивих и објеката |
46 | Избегавање понављања кода. Писање коментара |
47 | Увод у програмирање |
48 | Увод у програмирање |
49 | Увод у програмирање |
50 | Начини представљања звука у рачунару, формати записа звука (WAV,MP3,MIDI) |
51 | Програми за репродукцију звучних записа |
52 | Пример програма за снимање звука |
53 | Начини представљања видео-записа у рачунару |
54 | Основни формати видео-записа |
55 | Веб апликације за рад са документима |
56 | Рад "у облаку" (cloud computing) |
57 | Дељење докумената на вебу |
58 | Блог |
59 | Вики-алат |
60 | Електронски портфолио |