Čas | Tema časa |
1 | Osnovni pojmovi |
2 | Podešavanje radnog okruženja, struktura dokumenta, radni listovi |
3 | Kretanje, unos i izmena podataka, automatske popune |
4 | Tipovi podataka |
5 | Podešavanje dimenzija, premeštanje, fiksiranje i sakrivanje redova i kolona |
6 | Formatiranje ćelija |
7 | Unošenje formula sa osnovnim aritemtičkim operacijama |
8 | Kopiranje formula, relativno i apsolutno referenciranje ćelija |
9 | Funkcije za: sumiranje, srednju vrednost, minimum/maksimum, prebrojavanje, zaokruživanje |
10 | Logičke funkcije |
11 | Sortiranje i filtriranje |
12 | Rešavanje jednostavnih problema |
13 | Prikazivanje podataka iz tabele pomoću grafikona, tipovi grafikona |
14 | Funkcije za: datum, vreme i tekst |
15 | Podešavanje izgleda stranice dokumenta za štampanje |
16 | Pregledanje dokumenta pre štampanja, automatsko štampanje naslova |
17 | Rešavanje složenih problema (sistematizacija teme) |
18 | Samostalni rad učenika (projektni zadatak) |
19 | Uvod u računarsku grafiku, vektorska i rasterska grafika, Karakteristike računarske grafike – rezolucija i broj boja |
20 | Primer programa za kreiranje i obradu rasterske grafike |
21 | Uvoz slike sa kamere i skenera |
22 | Osnovne korekcije slike, promena rezolucije i formata |
23 | Optimizacija za veb, organizovanje foto-albuma, štampanje |
24 | Alati za crtanje, palete boja, efekti, maske, isecanje, brisanje i kopiranje delova slike |
25 | Podešavanje osvetljenosti i kontrasta |
26 | Primer programa za kreiranje vektorske grafike, Podešavanje radnog okruženja |
27 | Crtanje osnovnih grafičkih elemenata – objekata |
28 | Transformacije objekata, Kombinovanje objekata |
29 | Dodavanje teksta, Slojevi |
30 | Programiranje kao način rešavanja problema |
31 | Programiranje kao način rešavanja problema |
32 | Vrste programskih jezika |
33 | Uvod u Greenfoot |
34 | Objektno orijentisano programiranje |
35 | Tipovi podataka |
36 | Naredbe, izrazi, promenljive, konstante |
37 | Naredbe, izrazi, promenljive, konstante |
38 | Dodela vrednosti, operatori, deklaracije |
39 | Dodela vrednosti, operatori, deklaracije |
40 | Potprogrami, objekti, atributi, metodi i klase |
41 | Potprogrami, objekti, atributi, metodi i klase |
42 | Konvencije u pisanju programa |
43 | Projektni zadatak |
44 | Projektni zadatak |
45 | Nazubljivanje koda. Imenovanje promenljivih i objekata |
46 | Izbegavanje ponavljanja koda. Pisanje komentara |
47 | Uvod u programiranje |
48 | Uvod u programiranje |
49 | Uvod u programiranje |
50 | Načini predstavljanja zvuka u računaru, formati zapisa zvuka (WAV,MP3,MIDI) |
51 | Programi za reprodukciju zvučnih zapisa |
52 | Primer programa za snimanje zvuka |
53 | Načini predstavljanja video-zapisa u računaru |
54 | Osnovni formati video-zapisa |
55 | Veb aplikacije za rad sa dokumentima |
56 | Rad "u oblaku" (cloud computing) |
57 | Deljenje dokumenata na vebu |
58 | Blog |
59 | Viki-alat |
60 | Elektronski portfolio |