3. razred - Računarstvo i informatika

3. razred - Računarstvo i informatika

Часови детаљно


ЧасТема часа
1Кратак преглед развоја програмских језика
2Фазе у развоју програма
3Објекти, атрибути, методи
4Класе и односи међу класама и објектима
5Елементи развојног окружења, апликације са командно-линијским и графичким корисничким интерфејсом
6Структура програма и пројекта
7Дизајн корисничког интерфејса, појам догађаја и обраде догађаја
8Графика (цртање по прозору), дебаговање
9Изрази
10Типови
11Наредбе (доделе, гранања, петље)
12Наредбе (доделе, гранања, петље)
13Наредбе (доделе, гранања, петље)
14Потпрограми (пренос параметара и повратна вредност)
15Потпрограми (пренос параметара и повратна вредност)
16Алгоритми и програми линијске структуре
17Алгоритми и програми линијске структуре
18Алгоритми засновани на примени математичких формула
19Алгоритми засновани на примени математичких формула
20Алгоритми засновани на примени математичких формула
21Алгоритми засновани на примени математичких формула
22Издвајање потпрограма
23Издвајање потпрограма
24Параметри потпрограма
25Параметри потпрограма
26Пренос параметара и повратне вредности
27Пренос параметара и повратне вредности
28Једноставно гранање (потпун, непотпун облик)
29Алгоритам за апсолутну вредност броја
30Одређивање максимума два/три броја
31Разлика између гранања унутар израза и наредби гранања
32Вишеструко гранање
33Примери за вишеструко гранање
34Класификације на сонову припадности интервалу
35Примери хијерархијског гранања
36Контроле избора (радио-дугмад)
37Контроле избора (поља за потврду)
38Контроле избора
39Бројачка петља
40Бројачка петља
41Циклус са предусловом
42Циклус са предусловом
43Циклус са постусловом
44Циклус са постусловом
45Читање и приказ серије елемената
46Листа, мемо-поље, Message Box
47Алгоритми линеарне обраде серије елемената
48Различити алгоритми за израчунавање збира, производа, максимума, минимума
49Филтрирање елемената серије
50Класични примери из теорије бројева
51Класични примери из теорије бројева
52Угњежђене петље
53Угњежђене петље - испис таблице множења, испис свих минута и секунди у једном сату
54Примери у којима се користи графика и цртање разних правилних облика
55Низови - основни појмови
56Пренос низова у потпрограм и враћање низова из потпрограма
57Основни алгоритми обраде низова
58Алгоритми сортирања
59Алгоритми сортирања
60Вишедимензионални низови
61Вишедимензионални низови
62Појам сруктуре, дефиниција класе
63Појам датотека
64Приступ датотекама из програма
65Читање из датотеке, писање у датотеку
66Читање из датотеке, писање у датотеку