3. razred - Računarstvo i informatika

3. razred - Računarstvo i informatika

Časovi detaljno


ČasTema časa
1Kratak pregled razvoja programskih jezika
2Faze u razvoju programa
3Objekti, atributi, metodi
4Klase i odnosi među klasama i objektima
5Elementi razvojnog okruženja, aplikacije sa komandno-linijskim i grafičkim korisničkim interfejsom
6Struktura programa i projekta
7Dizajn korisničkog interfejsa, pojam događaja i obrade događaja
8Grafika (crtanje po prozoru), debagovanje
9Izrazi
10Tipovi
11Naredbe (dodele, grananja, petlje)
12Naredbe (dodele, grananja, petlje)
13Naredbe (dodele, grananja, petlje)
14Potprogrami (prenos parametara i povratna vrednost)
15Potprogrami (prenos parametara i povratna vrednost)
16Algoritmi i programi linijske strukture
17Algoritmi i programi linijske strukture
18Algoritmi zasnovani na primeni matematičkih formula
19Algoritmi zasnovani na primeni matematičkih formula
20Algoritmi zasnovani na primeni matematičkih formula
21Algoritmi zasnovani na primeni matematičkih formula
22Izdvajanje potprograma
23Izdvajanje potprograma
24Parametri potprograma
25Parametri potprograma
26Prenos parametara i povratne vrednosti
27Prenos parametara i povratne vrednosti
28Jednostavno grananje (potpun, nepotpun oblik)
29Algoritam za apsolutnu vrednost broja
30Određivanje maksimuma dva/tri broja
31Razlika između grananja unutar izraza i naredbi grananja
32Višestruko grananje
33Primeri za višestruko grananje
34Klasifikacije na sonovu pripadnosti intervalu
35Primeri hijerarhijskog grananja
36Kontrole izbora (radio-dugmad)
37Kontrole izbora (polja za potvrdu)
38Kontrole izbora
39Brojačka petlja
40Brojačka petlja
41Ciklus sa preduslovom
42Ciklus sa preduslovom
43Ciklus sa postuslovom
44Ciklus sa postuslovom
45Čitanje i prikaz serije elemenata
46Lista, memo-polje, Message Box
47Algoritmi linearne obrade serije elemenata
48Različiti algoritmi za izračunavanje zbira, proizvoda, maksimuma, minimuma
49Filtriranje elemenata serije
50Klasični primeri iz teorije brojeva
51Klasični primeri iz teorije brojeva
52Ugnježđene petlje
53Ugnježđene petlje - ispis tablice množenja, ispis svih minuta i sekundi u jednom satu
54Primeri u kojima se koristi grafika i crtanje raznih pravilnih oblika
55Nizovi - osnovni pojmovi
56Prenos nizova u potprogram i vraćanje nizova iz potprograma
57Osnovni algoritmi obrade nizova
58Algoritmi sortiranja
59Algoritmi sortiranja
60Višedimenzionalni nizovi
61Višedimenzionalni nizovi
62Pojam srukture, definicija klase
63Pojam datoteka
64Pristup datotekama iz programa
65Čitanje iz datoteke, pisanje u datoteku
66Čitanje iz datoteke, pisanje u datoteku